Inici > Jornades, cursos i concursos > Premis de l’IEC
Premis de l’IEC
dijous 25 de juny de 2009, per
L’Institut d’Estudis Catalans torna a convocar els seus premis anuals, entre els que n’hi trobam sobre matemàtiques. En concret:
Premi Matemàtiques i Societat. Instituït l’any 2008 i ofert a reportatges sobre qualsevol aspecte de les matemàtiques i publicats en qualsevol mitjà de comunicació dels Països Catalans. Es resoldrà abans del 19 de març de 2010 i té una dotació de 3.000 €.
Premi Évariste Galois de l’SCM. Premi per a estudiants instituït l’any 1962 i ofert a un treball d’investigació, bibliogràfic o d’assaig sobre matemàtiques, amb una dotació de 1.000 €.
Borses Ferran Sunyer i Balaguer. Borses per a estudiants de matemàtiques d’una universitat dels Països Catalans, en el tram final de la tesi doctoral. Ofertes als millors projectes d’estudi o de recerca matemàtica relacionats amb la tesi doctoral. La dotació és de 1.320 €.
A la mateixa secció
- Jornades sobre MATERIALS PER AL AULA DE MATEMÁTIQUES DE SECUNDÀRIA
- Comissió de serveis: Programa d’Orientació i Transició a la Universitat (PORT-UIB). Proves Cangur 2025
- Congrés Català d’Educació Matemàtica C2EM 2025
- XIV Escuela Miguel de Guzmán
- IV Jornades sobre materials per a l’aula de matemàtiques a primària
- XIX Jornada d’Ensenyament de les Matemàtiques
- Congrés Internacional de GeoGebra
- Xerrada “Pensament computacional a l’aula de Matemàtiques”
- Curs de postgrau: "Matemàtiques de l’Educació Primària", 2022-2023
- Curs de postgrau: "Matemàtiques de l’Educació Primària", 2021-2022



