Inici > Agenda de l’SBM-XEIX > Els vespres de la ciència
Els vespres de la ciència
dissabte 18 de març de 2006, per
Ha començat un nou cicle d’aquestes sessions a la Fundació de la Caixa, al Gran Hotel de Palma
Una vegada més, tenim un manyoc ben interessant de conferències relacionades amb la ciència. La primera fou el passat 14 de març sobre l’actual perill del grip aviar. Les altres dues són:
Innovacions tecnològiques en el sector del vi, a càrrec de Santiago Mínguez, cap de servei a l’Institut Català de la Vinya i el Vi. Dimarts 4 d’abril a les 19:30h.
El ADN. Un detective que no descansa, a càrrec de Lourdes Rieto Solla, de la Comisaría General de Policia científica. Dimarts 2 de maig a les 19:30h.
Servei d’informació, telf: 971722144 www.lacaixa.es
A la mateixa secció
- De Pericles a la Lluna
- Taller: "Perquè mesurar en matemàtiques?"
- Conferència: "Més enllà de l’argot i les plantilles: implicacions del canvi curricular en matemàtiques"
- Idees rodones: una nova exposició del CentMat
- Scratch Day 2022
- Conferència: "Competències, experiències i emocions"
- Aniversaris matemàtics
- La orientació de les esglésies de Mallorca
- Presentació de les activitats matemàtiques per al curs 2019-2020
- Conferència: "Itineraris didàctics per a l’ensenyament de les Matemàtiques: el cas de l’àlgebra de 6 a 12 anys"


