SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX

Inici > Activitats SBM-XEIX > Olimpíada Matemàtica de batxillerat > Sessions de preparació: LXI Olimpíada de Batxillerat

Sessions de preparació: LXI Olimpíada de Batxillerat

dimecres 9 d’octubre de 2024, per  Pedro Bibiloni

Com cada any, l’SBM-XEIX organitza, amb la col·laboració de la UIB, les sessions de preparació per a l’Olimpíada Matemàtica de batxillerat que organitza anualment la Reial Societat Matemàtica Espanyola (RSME).

Aquestes sessions són obertes i de franc. Estan orientades a qualsevol alumne de batxillerat, i excepcionalment de quart d’ESO, que estigui interessat a participar en l’Olimpíada Matemàtica.

Es farà una sessió setmanal, en dilluns o dimecres, de 17:30 a 20:30, a partir del dimecres 23 d’octubre. Les sessions es duran a terme a l’edifici Anselm Turmeda del campus universitari de la UIB. Es duran a terme nou sessions, i podeu consultar el calendari fent click aquí.

Us podeu inscriure, de dia 9 d’octubre a dia 22 d’octubre, emplenant el següent formulari:

https://forms.gle/ivfdQ3jbBCfyS1Er7

Animau-vos!

La inscripció a les sessions de preparació per a l’Olimpíada és independent de la inscripció a la pròpia Olimpíada. Si us voleu inscriure a la olimpíada, ho podeu fer amb aquest formulari (fins 7/gener/2025, més informació a la convocatòria oficial).

Respondre a aquest article