SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX

Inici > Activitats SBM-XEIX > Olimpíada Matemàtica de batxillerat > Guanyadors de la Fase Local de la 57ª Olimpíada Matemàtica de Batxillerat

Guanyadors de la Fase Local de la 57ª Olimpíada Matemàtica de Batxillerat

dimecres 3 de febrer de 2021, per  Pedro Bibiloni

El passat 15 de gener de 2021 es va celebrar la fase local de la 57ª edició de l’olimpíada matemàtica de batxillerat. Els tres millors classificats ens representaran a la fase nacional de la LVII olimpíada matemàtica. Els millors estudiants d’aquesta seran escollits com a representants d’altres competicions, entre elles l’Olimpíada Matemàtica Internacional, que enguany es celebrarà a Sant Petersburg, durant el mes de juliol de 2021.

Els guanyadors de la fase local a Balears de de la LVII Olimpíada Matemática són:

  1. Joan Font Perelló, de l’IES Santa Margalida.
  2. Guillem Comamala Fiol, de l’IES Sant Marçal.
  3. Manel Armero Melià, de l’IES Felanitx.

A més, s’han concedit dos accèssits:

  • Gabriel Morales Cardona, de l’IES Joan Ramis i Ramis (Maó).
  • Daniel Jiménez Ramón, del col·legi Mestral (Eivissa).

Des d’aquí volem donar la enhorabona als tres alumnes guanyadors, així com també agrair l’esforç i dedicació als seus professors preparadors, tant a les classes col·lectives de preparació com als preparadors individuals, per la seva aportació al descobriment del món matemàtic.

Molta sort a la fase nacional!

Respondre a aquest article