Inici > Activitats SBM-XEIX > Lliurament dels Premis MA Canals 2012
Lliurament dels Premis MA Canals 2012
dilluns 1 d’octubre de 2012, per
Dissabte passat, 29 de setembre de 2012, en el marc de la IX Jornada d’Ensenyament de les Matemàtiques a l’Institut d’Estudis Catalans, les entitats convocants dels Premis Maria Antònia Canals 2012 dugueren a terme la cerimònia de lliurament. Aquests premis són convocats bianualment per part de la Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana SEMCV Al-Khwarizmi, de la Federació d’Entintats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques de Catalunya FEEMCAT i de la nostra Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX.
Els membres del jurat foren (d’esquerra a dreta): Onofre Monzó, Josep Lluís Pol, Mariona Petit, Carme Burgués, Manel Udina i Carme Aymerich (que no pogué assistir a l’acte). La secretària del jurat, Mariona Petit, procedir a llegir l’acta:
Després de llegir i avaluar els treballs presentats en les categories d’educació infantil, primària i secundària, el jurat ha decidit atorgar els premis següents, dotat cadascun d’ells amb 600€:
En la categoria d’educació infantil el treball titulat:
El raonament matemàtic del nens i les nenes no té límit
Autora: Noemí Requena
En la categoria d’educació primària al treball titulat:
Una partida de futbolí
Autora: Catalina Pizà
En la categoria d’educació secundària al treball titulat:
Estudi dels mosaics de la Casa Museu Castellarnau
Autors: Ramon Masip i Ramon Nolla
Els treballs premiats queden a disposició de les entitats convocants que estudiaran la possibilitat de publicar-los a la revista NouBiaix o a d’altres publicacions. El jurat anima els autors a presentar els treballs a Jornades i Congressos, posant especial èmfasi en les properes JAEM de Mallorca.
Els membres del jurat feliciten els participants, agraeixen el seu interès i els encoratgen a continuar treballant per millorar l’educació matemàtica.
L’enhorabona a tots els participants i guanyadors.
A la mateixa secció
- Activitats de la SBM-XEIX en motiu de l’eclipsi
- Conferència: "¿Qué es aprender matemáticas? La importancia de la cultura de aula"
- Matemàtiques al Carrer - Sineu 2025
- Activitat 11-F: Profe, per què no hi ha dones matemàtiques?
- Conferència d’inauguració Estalmat 2024-2025: "Juegos matemágicos"
- Inscripció a les proves d’accés d’Estalmat-IB 2023-2024
- Nit Europea de la Recerca 2022
- Inscripció a les proves d’accés d’Estalmat-IB 2022-2023
- Conferència de cloenda Estalmat 2021-2022: "En ocasiones, veo grafos"
- III Jornades de materials per a l’aula de matemàtiques en primària






