SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX

Inici > Activitats SBM-XEIX

Activitats SBM-XEIX

Darrer afegit : 29 de setembre.

Articles d’aquesta secció

  • 10 d’abril: Jornada Galileu

    17 de març de 2010, per SBM-XEIX

    La Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX, juntament amb l’Observatori Astronòmic de Mallorca (OAM) i la Universitat de les Illes Balears (UIB) ha organitzat per al proper dissabte 10 d’abril una jornada en record de Galileo Galilei.
    Es tracta d’aprofitar l’avinentesa del 400 aniversari de la publicació del Sidereus Nuncius, llibre en què Galileu explica totes les seves observacions i descobriments amb el telescopi, especialment sobre la lluna. Mai abans un savi havia estat tan a la Lluna!
    El (...)

  • Calendari SBM-XEIX per al 200X

    11 de desembre de 2009, per SBM-XEIX

    La Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX acaba d’editar un calendari per a l’any 2010. Enguany el motiu són les xeixes, insígnia de la nostra Societat. Cada mes de l’any 10 s’il·lustra amb alguna imatge de les Illes Balears (i d’Itàlia) que tengui a veure amb la xeix.
    A la imatge el mes de gener amb fotografia de Jaume Perelló
    Tots els socis i sòcies rebran pròximament com a regal un exemplar d’aquest calendari, gràcies al suport en l’edició de l’Ajuntament de Marratxí.
    A més, es posaran a (...)

  • Ha començat la 38a Escola d’Estiu

    25 d’agost de 2009, per SBM-XEIX

    Ahir (24/09/2009) va començar al CP Jaume Vidal Alcover de Manacor la 38a Escola d’Estiu. A la fotografia podeu veure els membres de l’organització amb Jaume Monreal i els ponents del primer dia. El curs durarà fins el divendres 28 d’aquest mateix mes.

  • II Universitat Internacional d’Estiu per a Adults Majors: "Gaudint de les matemàtiques"

    13 d’agost de 2009, per SBM-XEIX

    La UIB organitza de dia 6 a 12 de setembre la II Universitat Internacional d’Estiu per a Adults Majors, en la que membres de la Societat Balear de Matemàtiques duran a terme el taller anomenat "Gaudint de les Matemàtiques", que tendrà com a temes principals: Matemàgia Fractals a la natura Matemàtiques i fang
    A la web de la UIB podeu trobar el programa i la presentació d’aquesta Universitat d’Estiu, que té l’anglès com a llengua (...)

  • L’Escola d’Estiu a punt

    12 d’agost de 2009, per SBM-XEIX

    Tot és a punt per començar l’Escola d’Estiu 2009 que organitza el Moviment de Renovació Pedagògica de Mallorca. En aquesta edició la nostra Societat hi participa amb relació a la proposta genèrica de la creativitat. Per això el curs es titula "Alguns àmbits de (re)creació matemàtica". En concret es tractaran els temes de: Matemàtiques i ciutat (Jaume Monreal) Art fractal (Daniel Ruiz) Fang i matemàtiques (Catalina Pol i Maria Triay) Música i matemàtiques (Maria del Mar Rigo) Matemàgia (Josep Lluís Pol) (...)

0 | ... | 130 | 135 | 140 | 145 | 150 | 155 | 160 | 165 | 170 | 175