La Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX acaba d’editar un calendari per a l’any 2010. Enguany el motiu són les xeixes, insígnia de la nostra Societat. Cada mes de l’any 10 s’il·lustra amb alguna imatge de les Illes Balears (i d’Itàlia) que tengui a veure amb la xeix.
A la imatge el mes de gener amb fotografia de Jaume Perelló
Tots els socis i sòcies rebran pròximament com a regal un exemplar d’aquest calendari, gràcies al suport en l’edició de l’Ajuntament de Marratxí.
A més, es posaran a (...)
Inici > Activitats SBM-XEIX
Activitats SBM-XEIX
Darrer afegit : 21 de juliol.
Articles d’aquesta secció
-
Calendari SBM-XEIX per al 200XDins Activitats SBM-XEIX11 de desembre de 2009, per -
Ha començat la 38a Escola d’EstiuDins Activitats SBM-XEIX25 d’agost de 2009, perAhir (24/09/2009) va començar al CP Jaume Vidal Alcover de Manacor la 38a Escola d’Estiu. A la fotografia podeu veure els membres de l’organització amb Jaume Monreal i els ponents del primer dia. El curs durarà fins el divendres 28 d’aquest mateix mes.
-
II Universitat Internacional d’Estiu per a Adults Majors: "Gaudint de les matemàtiques"Dins Activitats SBM-XEIX13 d’agost de 2009, perLa UIB organitza de dia 6 a 12 de setembre la II Universitat Internacional d’Estiu per a Adults Majors, en la que membres de la Societat Balear de Matemàtiques duran a terme el taller anomenat "Gaudint de les Matemàtiques", que tendrà com a temes principals: Matemàgia Fractals a la natura Matemàtiques i fang
A la web de la UIB podeu trobar el programa i la presentació d’aquesta Universitat d’Estiu, que té l’anglès com a llengua (...) -
L’Escola d’Estiu a puntDins Activitats SBM-XEIX12 d’agost de 2009, perTot és a punt per començar l’Escola d’Estiu 2009 que organitza el Moviment de Renovació Pedagògica de Mallorca. En aquesta edició la nostra Societat hi participa amb relació a la proposta genèrica de la creativitat. Per això el curs es titula "Alguns àmbits de (re)creació matemàtica". En concret es tractaran els temes de: Matemàtiques i ciutat (Jaume Monreal) Art fractal (Daniel Ruiz) Fang i matemàtiques (Catalina Pol i Maria Triay) Música i matemàtiques (Maria del Mar Rigo) Matemàgia (Josep Lluís Pol) (...)
-
Alguns àmbits de (re)creació matemàticaDins Activitats SBM-XEIX28 de juny de 2009, perLa Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX participa amb la 38ena escola d’estiu de Mallorca, que se celebra de dia 24 a 28 d’agost, oferint el curs Alguns àmbits de (re)creació matemàtica
En el que es tractarà la creativitat matemàtic amb temes com ara: les ciutats, la música, el fang, la fractalitat o la màgia.
Us podeu inscriure a la web de l’escola fins dia 30 de juny (inclòs).
0 | ... | 130 | 135 | 140 | 145 | 150 | 155 | 160 | 165 | 170 | 175


