La bellesa és la primera pedra de toc; no hi ha lloc en el món perquè hi romanguin les matemàtiques desagradables des del punt de vista estètic (Godfrey Harold Hardy)

El dia a dia

El pitjor és guanyar (ESO)

divendres 8 de maig de 2020

Un 14% dels joves d’entre 16 i 17 anys aposta on-line. I un de cada tres apostadors menors té menys de 15 anys. (Carmen Jané, El Periódico 9.12.2018)

Una recent enquesta europea afirma que el 60% dels adolescents espanyols reconeixen haver jugat alguna vegada, l’últim any, a alguna aposta on-line.

Des de que el jugador s’inicia en el joc on-line fins que desenvolupa l’addicció passen entre 2 i 4 anys.

Es treballa:

- Donar a conèixer la realitat i la problemàtica de les ludopaties associades especialment a temes d’apostes i atzar.

- Veure amb alguns exemples pràctics com es pot tenir una actitud crítica i racional davant la creixent oferta de plataformes d’apostes.

- Freqüència relativa d’un esdeveniment i la seva aproximació a la probabilitat mitjançant la simulació o l’experimentació.

- Llei dels grans nombres.

Adreçat a : ESO

Sentit matemàtic: Sentit estocàstic.
Materials : fotocopiar el document adjunt (graella de resultats).

Documents adjunts

Respondre a aquest article