Durant el juliol de 2009 tingué lloc, en el marc de la Universitat Internacional Menéndez y Pelayo (UIMP), la V Escuela d’educación matemàtica "Miguel de Guzmán" enseñar divulgando.
La Subdirecció General de Documentació i Publicacions del Ministeri d’Educació ha editat un CD amb totes les ponències d’aquella trobada.
Podeu consultar l’enllaç a la pàgina oficial del Ministeri d’Educació.
Notícies destacades:
-
Publicat el CD Enseñar DivulgandoDins Notícies6 d’abril de 2011, per -
Ajuts per a formació permanent6 d’abril de 2011, perEl nostre company Josep Coll ens informa que s’ha publicat en el BOIB la convocatòria d’ajuts econòmics per part de la Conselleria d’Educació i Cultura per a formació permanent de professors.
Els ajuts contemplen conceptes com el desplaçament entre illes o a la península, l’allotjament i la matrícula. Per tan, és una bona ocasió per totes aquelles persones que desitgin anar a les JAEM de Gijón.
La sol·licitud s’ha d’entregar una vegada finalitzada l’activitat i sempre abans del 12 de setembre de 2011. (...) -
El zoom d’una imatge a MAT2Dins Enllaços4 d’abril de 2011, perAcaba de sortir una nova entrega dels Materials Matemàtics que edita en línia la Universitat Autònoma de Barcelona. Es tracta de l’article d’investigació titulat: Image zooming based on sampling theorems. Els autors són J. M. Almira i A. E. Romero. Podeu consultar l’article en línia.
-
Plata i Bronze per a dos mallorquins en l’OME2011Dins Notícies3 d’abril de 2011, perEn l’edició de l’Olimpíada Matemàtica Espanyola d’enguany, dos mallorquins han fet podi: plata per a en Rafael Eusebio López Martínez i bronze per a en Lluís Martorell Pons, ambdós del Col·legi Sant Josep Obrer.
L’edició d’enguany ha estat especialment difícil i fa molt meritori l’èxit que aquests dos alumnes han aconseguit. L’enhorabona!
La informació completa del que ha estat l’olimpíada a Pamplona la trobareu a http://www1.unavarra.es/olimpiada-matematica/: el programa dels quatre dies, relació de (...) -
Tallers de Tutor-Mates2 d’abril de 2011, perEn ocasió de l’exposició RSME-IMAGINARY, l’empresa Tutor-Mates en col·laboració amb la UIB ofereix dos tallers de formació per a professorat de secundària i per a diplomats i llicenciats. Teniu tota la informació en els documents adjunts.
0 | ... | 975 | 980 | 985 | 990 | 995 | 1000 | 1005 | 1010 | 1015 | ... | 2250


