La comissió que regula la prova d’accés a la universitat s’ha posat en contacte amb la Junta Directiva per consultar quin és el seu parer sobre l’ús de les calculadores en les proves d’accés.
Aquí vos adjuntam el manifest que ha elaborat la Junta Directiva, després de conèixer la situació actual a altres comunitats autònomes de l’Estat. També s’ha tingut en compte el document que va elaborar la FESPM l’any 2008 i que la Junta ajudà a redactar.
La Junta Directiva de la Societat Balear de Matemàtiques (...)
Notícies destacades:
-
Manifest sobre les calculadores a les PAUDins Qui som?> La Junta Directiva29 de novembre de 2011, per -
Carlos Gallego in memoriamDins Notícies27 de novembre de 2011, perAvui hem sabut de la mort de Carlos Gallego. Una persona especialment lligada a l’educació matemàtica a les Illes Balears d’ençà de fa més de vint anys.
A través de cursos, seminaris, grups de treball... la majoria impulsats des dels CEPs o des de l’ICE, Carlos Gallego ha estat un educador que ha sabut encoratjar molts de mestres i professors posant en valor la feina diària a les aules. És especialment remarcable la seva tasca en les etapes d’educació infantil i primària.
Des dels primers moments de (...) -
Exposició: Quadrant IdeesDins Activitats SBM-XEIX26 de novembre de 2011, perDel 17 de desembre de 2011 a l’11 de febrer de 2012.
Centre de Cultura "SA NOSTRA", carrer Concepció 12, Palma.
Quadrant Idees és una exposició que pretén treballar alguns aspectes de les matemàtiques per mitjà de la figura del quadrat. L’exposició es desenvolupa a partir d’un fil històric de més de 4.000 anys i conjuga, a part de les matemàtiques i la història, l’art, el joc, la tecnologia...
VISITES FAMILIARS GUIADES:
S’ofereixen diverses visites guiades a l’exposició que faran una part de visita i (...) -
Convocatòria de la XLVIII Olimpíada Matemàtica23 de novembre de 2011, perBenvolguts companys,
Volem comunicar-vos que, un any més, la Real Societat Matemàtica Espanyola convoca, amb el patrocini de la Subdirección General de Becas, Ayudas y Movilidad de Estudiantes del Ministerio de Educación, la
XLVIII Olimpíada Matemàtica Espanyola (OME)
en la qual podran participar els alumnes del sistema educatiu espanyol que, durant el curs 2010-2011, estiguin matriculats al batxillerat.
Els alumnes interessats en participar-hi, han d’emplenar i transmetre el full (...) -
Anàlisi del 20-N: dels vots als esconsDins Activitats SBM-XEIX22 de novembre de 2011, per , ,La Societat Balear de Matemàtiques, SBM-XEIX, proposa una xerrada-taller per entendre, amb la ajuda de matemàtiques elementals i un full de càlcul, els resultats de les eleccions generals del 20-N.
0 | ... | 880 | 885 | 890 | 895 | 900 | 905 | 910 | 915 | 920 | ... | 2250


