Ahir, tal i com havíem anunciat, Rosalia Bilbao ens explicà una mica els detalls dels objectius, de la concepció i de la preparació de les proves PISA i TIMSS, i ens presentà alguns documents recollits a la trobada que sobre el tema es va realitzar el setembre passat.
Aquí teniu un adjunt amb tots els enllaços comentats (i d’altres) per si són del vostre interès.
Notícies destacades:
-
Documents sobre PISA i TIMSSDins Activitats SBM-XEIX14 de novembre de 2013, per -
Calendari SBM-XEIX 2014Dins Activitats SBM-XEIX13 de novembre de 2013, perCom cada any, l’SBM-XEIX prepara un calendari matemàtic que ens pugui acompanyar tot l’any. L’Assemblea General de les Nacions Unides decidí declarar l’any 2014 com Any Internacional de la Cristal·lografia.
Per tant, la junta directiva va decidir dedicar les imatges del nostre calendari als paisatges rocallosos de les Illes, que puguin tenir relació amb alguna estructura cristal·lina i, per tant, geomètrica.
Vos animam a presentar fotografies de paisatges de les Illes Balears que puguin tenir un (...) -
Coneix les proves PISA i TIMSSDins Activitats SBM-XEIX5 de novembre de 2013, perEl proper dimecres dia 13 de novembre, la nostra companya Rosalia Bilbao en oferirà dues sessions per conèixer de més a prop les proves PISA i TIMSS.
Horari: 17 hores: Proves TIMSS 18 hores: Proves PISA Lloc: Edifici Anselm Turmeda (UIB). Aula a determinar (ens veurem al hall)
El passat mes de setembre l’INEE (Instituto Nacional de Evaluación Educativa) amb el suport, entre d’altres, de la fespm, va organitzar un seminari adreçat a un públic molt heterogeni relacionat amb la formació del (...) -
Trobada: connectant secundària i batxillerat amb els estudis d’enginyeria i matemàtiques de la UniversitatDins Agenda de l’SBM-XEIX5 de novembre de 2013, perL’Escola Politècnica Superior de la Universitat de les Illes Balears ha organitzat una trobada orientada a connectar l’educació secundària obligatòria i el batxillerat amb els estudis d’enginyeria i matemàtiques de la UIB.
Les dates de la trobada són dia 22 i 23 de novembre de 2013. Podeu veure més informació del programa a la web de la UIB.
La inscripció a l’activitat és gratuïta. -
Exposició: Tretze TretzesDins Activitats SBM-XEIX2 de novembre de 2013, perEn l’entorn de les XVI JAEM, la Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX va crear una petita exposició de format senzill per homenatjar el nombre de l’any que acull aquestes jornades.
S’hi han recol·lectat tretze vegetals o grups de plantes que tenen una relació directa amb les matemàtiques. S’ha fet un homenatge als tretze llibres d’Euclides. S’ha escrit la xifra del 2013 en tretze sistemes numèrics diferents, que poden caracteritzar el món i la història de les xifres. També tretze característiques (...)
0 | ... | 610 | 615 | 620 | 625 | 630 | 635 | 640 | 645 | 650 | ... | 2250


