Es convoquen les Proves Cangur a primària, secundària i batxillerat. El calendari i les instruccions sobre la inscripció dels participants poden ser consultades.
Notícies destacades:
-
Convocatòria Proves Cangur 201614 d’octubre de 2015, per -
MatMat: the Modelling of Random Phenomena7 d’octubre de 2015, perLa Revista Electrònica de Divulgació Matemàtica editada pel Departament de Matemàtiques de la Universitat Autònoma de Barcelona, ha tret el tercer article sobre la modelització de fenòmens aleatoris. Està classificat per a gent amb formació matemàtica universitària i està redactat en anglès.
El trobareu al volum del 2015: http://www.mat.uab.cat/matmat/Vol2015.html -
JAEM/CIBEM 20171 d’octubre de 2015, perhttp://www.cibem.org/
Tot i que la data és encara molt enfora, s’ha obert avui el termini d’inscripció al CIBEM Madrid 2017. Aquest Congrés Iberoamericà d’Educació Matemàtica serà d’aquí a dos anys l’organitzador de la trobada ampliada que es fa bianualment a les JAEM i que, com recordareu, es varen celebrar a Palma l’any 2013 i a Cartagena aquest estiu passat.
Fins a 1 de novembre de 2016 la quota d’inscripció per als socis de Societats Federades, com és el cas de l’SBM-XEIX, és de 125€ (155€ per als (...) -
Admesos a la XII Jornada d’Ensenyament de les MatemàtiquesDins Activitats SBM-XEIX30 de setembre de 2015, perUna vegada tancat el termini d’inscripció a la XII Jornada d’Ensenyament de les Matemàtiques, es fa pública la llista d’admesos.
Si teniu algun dubte, podeu posar-vos en contacte al correu tallers@xeix.org. -
Arrenca el VideoMat 201626 de setembre de 2015, perEls companys del CreaMat posen en marxa la 4a edició del vídeoMAT, projecte en en el qual els i les alumnes creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn. Hi poden participar alumnes des d’Educació Infantil fins a Batxillerat.
Al blog del projecte hi podeu trobar tota la informació actualitzada d’aquesta edició i us agrairem que en pugueu fer difusió entre els vostres mestres i professorat: www.videomat.cat.
El període (...)
0 | ... | 390 | 395 | 400 | 405 | 410 | 415 | 420 | 425 | 430 | ... | 2250


