La Universitat de les Illes Balears ofereix per al curs 2016-2017 el curs de postgrau:
Expert Universitari en Matemàtiques de l’Educació Primària
Aquest títol propi de la UIB té una durada d’aproximadament 100 hores presencials. El curs està dirigit principalment a mestres en actiu, i comptarà amb més de 20 ponents, que donaran a conèixer diferents visions sobre l’aprenentatge i l’ensenyament de les matemàtiques, i que compartiran experiències escolars innovadores.
La preinscripció estarà oberta fins (...)
Notícies destacades:
-
Postgrau: "Expert Universitari en Matemàtiques de l’Educació Primària"20 de juliol de 2016, per -
Matemàtiques per a la vida quotidiana20 de juliol de 2016, perAdjunt trobareu el document amb les conclusions del Seminari Federal que tingué lloc el novembre passat a Castro Urdiales sobre les matemàtiques per a la vida quotidiana.
-
Cartell sobre la Figura Plena de Ramon LlullDins Activitats SBM-XEIX19 de juliol de 2016, perCom a aportació en forma de pòster per al Congrés Català d’Educació Matemàtica, la passada setmana va ser presentat el següent cartell sobre la figura plena de Ramon Llull. El podeu descarregar amb una certa resolució en el pdf adjunt.
-
Números normalsDins Enllaços19 de juliol de 2016, perAl recull de Materials Matemàtics de la UAB, MAT2, s’ha penjat l’article d’Artur Nicolau titulat "números normals". Un article ben interessants a l’abast de la gent amb coneixements matemàtics de nivell de batxillerat. El trobareu a
http://www.mat.uab.cat/matmat/PDFv2016/v2016n01.pdf -
Dossier de Matemàtiques a l’ARA Dins Notícies10 de juliol de 2016, perL’edició d’avui (10 de juliol de 2016) del diari ARA i de l’edició de l’ARA Balears porta un dossier important en continguts sobre educació matemàtica. Aquesta iniciativa ha estat impulsada pel comitè organitzador del Congrés Català d’Educació Matemàtica que demà dilluns s’inaugura.
Hi trobareu articles d’opinió, veus d’experts, problemes cangur de tots els nivells per resoldre, curiositats... i una pàgina completa dedicada a les matemàtiques de la Ciutat de Mallorca, l’itinerari de divulgació que la (...)
0 | ... | 300 | 305 | 310 | 315 | 320 | 325 | 330 | 335 | 340 | ... | 2250


