SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX
  • Taula Rodona sobre sortides professionals dels estudis de Matemàtiques

    Dins Notícies
    28 de febrer de 2007, per Daniel Ruiz

    Adreçada als alumnes de la llicenciatura de Matemàtiques.

  • Llibres de Matemàtiques a El País

    Dins Notícies
    26 de febrer de 2007, per Josep L. Pol i Llompart

    El passat dissabte 17 de febrer, el suplement de Babelia de El País tragué un article de José Manuel Sánchez Ron titulat "La variedad (y encanto) de las matemáticas". Es tracta d’una ressenya bibliogràfica prou interessant de quatre llibres:
    Dios creó los números. Los descubrimientos matemáticos que cambiaron la historia. De diversos autors. Ed. Crítica, 49 €
    La proporción áurea. La historia de phi, el número más sorprendente del mundo. De Mario Livio. Ed. Ariel, 19,50 €
    La proporción (...)

  • Premi Ramon Llull per al professor Onsalo

    Dins Notícies
    25 de febrer de 2007, per Josep L. Pol i Llompart

    El diari de Balears d’avui (25 de febrer de 2007) dóna compte del reconeixement que el Govern Balear ha decidit fer de la tasca didàctica que com a professor de matemàtiques ha realitzat al llarg de la seva vida professional el catedràtic Alejandro Onsalo Orfila. Una bona notícia que ben segur ens alegra a tots i un reconeixement al qual ens sumem.
    El guardó Ramol Llull que rebrà Onsalo i que compartirà amb altres trenta persones o entitats, fou creat el 1997 i consisteix en una reproducció en (...)

  • Oberta la inscripció d’alumnes a la Festa de les Matemàtiques

    23 de febrer de 2007, per SBM-XEIX

    Oberta la inscripció de centres per a la tercera edició de La Festa de les Matemàtiques, període que va des del 23 de febrer al 9 de març de 2007.

  • Càncer i fractals

    23 de febrer de 2007, per Josep L. Pol i Llompart

    Despús-ahir dimecres (21 de febrer de 2007) tingué lloc al Club Diario de Mallorca la conferència impartida pel Dr. Antonio Brú titulada:
    "Dinámica tumoral y respuesta inmunológica"
    El professor Brú, físic i actualment professor del departament de matemàtica aplicada de la Universidad Complutense de Madrid, havia estat convidat per la UIB perquè exposés els fruits de catorze anys d’investigació. Des de la Societat Balear de Matemàtiques, es va pensar en la possibilitat que aquest ponent ofertàs una (...)

Més pàgines...

0 | ... | 1925 | 1930 | 1935 | 1940 | 1945 | 1950 | 1955 | 1960 | 1965 | ... | 2250

Subscripció a la llista de correus AMICS de l'SBM-XEIX

Traducció automàtica