Els Centres de Professorat de Palma i Inca, i l’Institut de les Ciències de l’Educació de la UIB convoquen per als propers dies 3 i 4 d’abril una Trobada de seminaris de matemàtiques a la UIB. Aquesta trobada compta amb la col·laboració de la Societat Balear de Matemàtiques i el Centre d’Aprenentatge Cientificomatemàtic.
Aquestes jornades pretenen ser un punt de trobada dels diferents grups que estan fent formació en l’ensenyament de les matemàtiques als diferents nivells educatius, des de l’educació (...)
-
Trobada de seminaris de matemàtiques5 de març de 2009, per -
Tres apunts sobre Henri Poincaré4 de març de 2009, perA la revista electrònica de divulgació matemàtica MATerials MATemàtics (MAT2) que publica la Universitat Autònoma de Barcelona hi trobam l’aportació de Maite Grau sobre aquesta figura del s. XX. La podeu consultar en pdf a la web de la revista.
-
2n anunci de les JAEM de GironaDins Agenda de l’SBM-XEIX4 de març de 2009, perNa Sílvia Margelí ens envia el 2n anunci (en català) de les JAEM de Girona. Recordau que dia 31 de març finalitza el termini per presentar les comunicacions, tallers, etc. i dia 15 de maig el primer termini amb dret a descompte per a les inscripcions. Podeu consultar la pàgina oficial o bé el pdf adjunt per a l’anunci.
-
Grups seleccionats fase final IV Festa de les Matemàtiques2 de març de 2009, perEl 25 de febrer de 2009 es va reunir la comissió d’avaluació dels millors treballs per equips de la fase a centres de la Festa de les Matemàtiques.
-
Premiats Concurs de Cartells IV Festa de les Matemàtiques2 de març de 2009, perEl 26 de febrer de 2009 es varen decidir els premiats al Concurs de Cartells de la IV Festa de les Matemàtiques.
0 | ... | 1435 | 1440 | 1445 | 1450 | 1455 | 1460 | 1465 | 1470 | 1475 | ... | 2245


