La Societat Catalana de Matemàtiques, la Federació d’Entitats de l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya, i la pàgina web edu365 organitzen des de l’any 2003-2004 una activitat anomenada
Problemes a l’esprint
que consisteix en la resolució de problemes en línia, i en grup. Està organitzada en 4 nivells, des del cicle superior de primària, a batxillerat.
Tots els centres de les Illes Balears estan convidats a participar, i des de la Societat Balear de Matemàtiques us recomanam la participació. (...)
Inici > Notícies
Notícies
Darrer afegit : 9 d’abril.
Notícies relacionades amb les matemàtiques, amb la Societat, o amb diversos temes de la ciència!
Articles d’aquesta secció
-
Problemes a l’esprint: edició 2008Dins Notícies16 de gener de 2008, per -
Cicle de conferències al CosmoCaixa de BarcelonaDins Notícies15 de gener de 2008, perEl CosmoCaixa de Barcelona amb col•laboració amb el Centre de Recerca Matemàtica (CRM) organitza un cicle de conferències sobre grans conjectures matemàtiques.
El cicle consta de 6 conferències que es faran de gener a juny de 2008. 17 de gener de 2008 Marcus du Sautoy (University of Oxford) Music of the Primes (Hipòtesi de Riemann) 14 de febrer de 2008 Jaume Llibre (Universitat Autònoma de Barcelona) La conjectura 3x + 1 i els límits de la matemàtica 4 de març de 2008 Antonio Córdoba (...) -
Gastar els doblers que encara no hem guanyatDins Notícies5 de gener de 2008, perA l’edició de el País d’ahir (4-1-2008) trobam l’article de Ricardo Pérez Marco titulat "El polvo de polen que hace temblar los cimientos de las finanzas mundiales" on fa un repàs històric i actual de les teories matemàtiques que s’han fet servir per modelitzar i fer prediccions en el fet de les compres a crèdit. El podeu consultar en línia o bé al document adjunt.
-
Nou programa de ciència a La 2: tres14Dins Notícies16 de desembre de 2007, perAvui diumenge 16.12.2007, comença l’emissió d’un nou programa d’informació científica. El seu títol és tres14, i la seva emissió és els diumenges, a les 20:15, per la segona cadena de la Televisió Espanyola, La 2, amb una durada de 30 minuts.
Aquí podeu veure’n més informació.
El programa, a més, compta amb una pàgina web pròpia (http://www.tres14.rtve.es/), on es podran visualitzar els diferents continguts. O sigui, que si vos el perdeu, podreu accedir-hi més endavant.
Esperem que sigui un programa amb (...) -
L’SBM-XEIX a la revista CANTABOUDins Notícies14 de desembre de 2007, perAl número 26 de la revista Cantabou (butlletí del Centre de Professors d’Inca), hi ha un article de la junta directiva de la Societat Balear de Matemàtiques, amb el títol:
Un, dos... molts! Reptes de la Societat Balear de Matemàtiques per al curs 2007-2008
que serveix com a presentació, i on es resumeix l’activitat que es du endavant des d’aquest col·lectiu de persones.
El podeu trobar a la pàgina 30 de la revista (...)
0 | ... | 240 | 245 | 250 | 255 | 260 | 265 | 270 | 275 | 280 | ... | 360


