Hem rebut el següent resum de la convocatòria de la fira de la ciència de l’any que ve (2009) que podeu consultar al document adjunt.
La principal novetat és la supressió de la edició de Mallorca, de manera que només es realitzarà a Menorca els dies 26, 27 i 28 de març.
El termini per a la presentació de projectes finalitza el 12 de gener de 2009. Tot d’una que tinguem la convocatòria definitiva, vos informarem (...)
Inici > Jornades, cursos i concursos
Jornades, cursos i concursos
Darrer afegit : 9 d’octubre de 2025.
Aquí trobareu tota una sèrie de jornades, concursos, ajudes, projectes i altres activitats que organitzen institucions per promoure les matemàtiques, i la ciència en general. També hi trobareu tota una sèrie de cursos relacionats amb les matemàtiques, convocats per diverses institucions.
Articles d’aquesta secció
-
Convocatòria Fira de la Ciència 20092 de desembre de 2008, per -
Curs: Visquem les matemàtiques. Matematitzem!25 de novembre de 2008, perEl Centre de Professorat de Palma ha obert la convocatòria d’un curs de formació amb el títol:
Visquem les matemàtiques. Matematitzem!
i que va adreçat a mestres d’educació primària, i que té el suport de la Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX.
La data límit d’inscripció és dia 18 de gener de 2009.
Adjunta podeu trobar la convocatòria del curs. -
Concurs de fotografia SCIT/0829 d’octubre de 2008, perUna vegada més, la setmana de la Ciència a les Illes porta com a activitat important un concurs de fotografia científica. Aquest concurs presenta dues modalitats: color i blanc/negre. La tècnica pots ser amb negatiu o digital i les imatges podes tenir un tractament posterior.
El termini de presentació d’originals (no premiats en altres concursos) expira el 31 de gener de 2009. Podeu consultar les bases en línia o en el document (...) -
Seminari: Competències a l’àrea de Matemàtiques23 de setembre de 2008, perEl CEP de Manacor ha convocat el seminari amb modalitat mixta titulat "Competències a l’àrea de Matemàtiques".
Adreçat al professorat de matemàtiques d’ESO i Batxillerat de l’illa de Mallorca, tindrà una durada de 30 hores (3 crèdits). Els seus objectius són:
Analitzar les competències a l’àrea de matemàtiques.
Conèixer metodologies i recursos que afavoreixin l’adquisició de les
competències matemàtiques.
Aprofundir en la metodologia de la resolució de problemes, la didàctica i els
recursos.
Teniu la (...) -
Seminari: Matemàtica dia a dia (iniciació)22 de setembre de 2008, perAquest curs es torna a convocar el seminari "Matemàtica dia a dia", coordinat per la SBM-XEIX i pel CEP de Palma. És un seminari dirigit als docents de Matemàtiques, tant a nivell de Primària com de Secundària, i que, com el curs passat, cerca un espai per reflexionar sobre l’aplicació d’alguns continguts de la didàctica de les matemàtiques, la metodologia d’ensenyament-aprenentatge, la resolució de problemes, connexions matemàtica-realitat, propostes d’aula, la competència matemàtica...
Convocatòria (...)
0 | ... | 170 | 175 | 180 | 185 | 190 | 195 | 200 | 205 | 210 | ... | 250


