Arrel de la web > Activitats SBM-XEIX > Realitzats els tallers de material manipulable
Realitzats els tallers de material manipulable
diumenge 1 de juny de 2014, per
El passat dissabte 31 de maig (2014) tingueren lloc a les aules de la UIB de l’edifici de sa Riera els primers tallers de material manipulable orientats a Educació Infantil i Primària. Aquests tallers, impulsats per la Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX, amb el suport de l’Institut de Recerca i Innovació Educativa,comptàren amb la participació de 77 mestres de Mallorca i la coordinació a càrrec d’Aina M. González, Magdalena Martí, Ana Belén Petro, Maria Àngels Rueda, Daniel Ruiz, i la col·laboració de Josep Lluís Pol i Juan Vicente Riera.
Els tallers es dedicaren al disseny i elaboració de quatre materials:
- Material lògicament estructurat
- Seqüències de càlcul
- Bingo matemàtic
- Cartes enllaçades
Podeu llegir la presentació d’aquests tallers, que conté enllaços i altra informació d’interès.
Està prevista la realització d’unes pròximes sessions, durant el primer trimestre del curs vinent, dedicades al material de geometria i altres tallers en funció de la demanda de la gent interessada.
Estam molt contents de l’acollida que tingué aquesta iniciativa. A continuació podeu veure una petita galeria fotogràfica, així com un recull de missatges de twitter.
Els mestres del 1r cicle EP feim un taller d'elaboració de materials de matemàtiques a Sa Riera amb @SBMXEIX pic.twitter.com/xgaaMHRchk
— Escola Mata de Jonc (@matadejonc) May 31, 2014
Avui hem fet Tallers de material per a Educació Infantil i Primària... Ens ho hem passat molt bé i hem après molt! pic.twitter.com/HjyDXOF49Y
— SBM-XEIX (@SBMXEIX) May 31, 2014
Material lògicament estructurat: mida, textura i color... Fet avui! pic.twitter.com/9QshnVJ63U
— SBM-XEIX (@SBMXEIX) May 31, 2014
Taller mates, càlcul a 1rcicle primària. Materials manipulables pic.twitter.com/ka8r2o1OQ0
— Joana Melià (@joanamel3) May 31, 2014
A la mateixa secció
- Presentació de les Cúpules de Leonardo
- Resum II Fira de la Ciència i la Tecnologia d’Inca
- 1a Reunió de la comissió del meridià
- Tercera temporada de la secció SBM-XEIX a IB3 Ràdio "Al dia"
- XIV Jornada conjunta d’Educació Matemàtica
- 1r Concurs d’idees "Tres Germans, quatre intrusos"
- XIV Jornada conjunta d’Educació Matemàtica
- Visita al rellotge i calendari solar més gran de les Illes Balears
- Conferència de Fernando Blasco: "Cartes, comptes i codis"
- Inscripció a les proves d’accés d’Estalmat-IB 2017-2018