Ahir dimecres (14-05-2008) tingué lloc la inauguració oficial de l’exposició organitzada per l’IES Santanyí a la casa de Cultura del mateix poble. Hi foren presents Maria del Mar Rigo, vice-presidenta de l’SBM-XEIX, professora de l’institut i vertadera impulsora d’aquesta exposició que enguany compta com el tercer, Maria Gener, matemàtica i directora general d’Ordenació, Administració i Inspecció Educatives, un representant de l’Ajuntament de Santanyí i la directora del centre.

L’exposició fa un recorregut exhaustiu per gairebé tots els aspectes matemàtics de la música, del seu descobriment, la seva escriptura i composició, la seva estètica, modelització, construcció, qualitats, representació, etc. Certament una exposició per veure en calma. Tota la informació a la web. Oberta fins el 19 de maig.

Després dels parlaments, un concert de vent a càrrec del grup Polissonades ens permeté gaudir de la música de les esferes.