Articles
Guanyador de l’MP3 de Da Vinci
dimarts 16 de maig de 2006 per Daniel Ruiz , Josep L. Pol i Llompart , Guillem Àngel Llabrés
Avui, dia 10·phi de maig, a la fi es coneix la persona premiada!
Ja tenim guanyador! El 303 ha estat el premiat del sorteig de l’MP3.
El sorteig es va realitzar amb la següent experiència aleatòria: en haver acabat la fira de Mallorca i, també la d’Eivissa, l’estand va tenir un total de 824 participants. Els responsables vàrem decidir que el primer cotxe que fos davant el nostre amb una matrícula que coincidís amb el número de participació d’alguna persona, indicaría la guanyadora. I així fou que vérem el cotxe de la imatge (perquè vegeu que ha estat totalment transparent). Curiosament, el 303 també ha estat el nombre de participants a la fira d’Eivissa. Les dades de la persona guanyadora són:

303
Juan Antonio García
Si has resultat el guanyador, posa’t en contacte amb nosaltres per e-mail (sbm@xeix.org) abans de vint dies (XX en romans).
Si el guanyador no es posàs en contacte amb nosaltres en aquest termini, donaríem el premi al segon número elegit, que serà el doble de 303, és a dir el 606, perquè en segona opció pugui esser algú d’Eivissa. La persona elegida seria, en aquest cas,
606
David Tur
Enhorabona i fins l’any que ve!
RSS xeix.org




